Baixa el temps de resposta i de solució, malgrat gairebé triplicar les incidències. La meitat de les ateses corresponen als avisos dels regidors de zona
La LíniaVerda de Calvià ha atès, a l'inici d'aquesta legislatura, entre el 24 de juny i el 24 de juliol de 2015 un 270 % més d'incidències que en els 30 dies anteriors (de 24 de maig a 23 de juny de 2015), la qual cosa significa que gairebé s'ha triplicat el volum d'incidències ateses.
La LíniaVerda és un servei que ofereix l’Ajuntament als ciutadans de Calvià perquè per via telefònica, via on-line, o a través de l'aplicació, puguin avisar d'una forma ràpida i fàcil de les incidències que observin en els espais públics del terme municipal.
L'important increment de les incidències ateses respon bàsicament a les comunicacions procedents dels regidors de zona, que han passat de 0 a 112, en un mateix període de temps. Així, del 24 de juny al 24 de juliol, del total d'incidències, 74 han estat solucionades, 35 n’estan en procés, 90 han estat ateses pendents d'iniciar-se les tasques de reparació, i 23 han estat denegades.
Quant als temps, s'ha reduït tant el temps d'espera de resposta (entorn del 15 %), com el temps d'espera de solució (entorn del 21 %), malgrat haver-se incrementat el nombre d’incidències. El tinent de batle de Mobilitat, Vies i Obres i Manteniment, Juan Cuadros, anima els veïns de Calvià a què utilitzin aquest servei, ja que es tracta d'una manera ràpida i senzilla de fer arribar les incidències a l’Ajuntament.