Es tracta d'un dels primers sistemes compactes adquirits per una policia de les Illes Balears

LA POLICIA LOCAL DE CALVIÀ INTRODUEIX UN NOU RADAR LÀSER QUE PERMETRÀ FER CONTROLS DE VELOCITAT MÉS EFICIENTS

 

Es tracta d'un dels primers sistemes compactes adquirits per una policia de les Illes Balears

 

La Policia Local de Calvià posa en funcionament un nou radar (cinemòmetre) làser, un dels primers sistemes de control de velocitat compactes adquirits per una policia de les Illes Balears. Amb una mica més d'un quilo de pes, el TruCAM és un cinemòmetre làser tot en un homologat per a mesurament estàtic amb operador.

 

Pot ser utilitzat tant en trípode com en suport fix amb moto o des de l'interior d'un vehicle. La seva reduïda carcassa integra el sistema de mesurament, la càmera fotogràfica, la bateria i la pantalla digital tàctil, la qual cosa permet posar-lo en marxa en menys de cinc segons sense necessitat de cablejats addicionals.

 

La seva versatilitat i senzillesa permetrà que les unitats de trànsit puguin fer controls de velocitat més eficients en les diferents vies públiques del municipi, ja que bastarà un sol agent, a peu o en vehicle. El nou radar permetrà així respondre amb eficàcia els requeriments ciutadans de control de la velocitat a les zones sensibles del nostre municipi.

 

Amb l'objectiu de crear el Servei de Trànsit i implementar la utilització del nou equip, la Policia Local ha organitzat un curs teoricopràctic perquè dos tècnics de l'empresa subministradora poguessin impartir formació als agents del municipi en l'ús i característiques de l'equip. Aquest curs i unes pràctiques que es programaran en breu habilitaran els agents per a la seva utilització.