La delegació municipal ha mantingut reunions amb representants de touroperadors que els han traslladat les bones perspectives turístiques per a aquesta propera temporada

Calvià en la ITB de Berlín 2017.

Dimecres, 8 de març de 2017

 

CALVIÀ EN LA ITB DE BERLÍN

 

La delegació municipal ha mantingut reunions amb representants de touroperadors que els han traslladat les bones perspectives turístiques per a aquesta propera temporada

 

Calvià acudeix a la fira turística ITB de Berlín que se celebra a la capital alemanya aquesta setmana per promocionar el municipi.

 

La delegació de l'Ajuntament, encapçalada pel batle Alfonso Rodríguez Badal, ha mantingut diferents reunions de treball en la fira amb representants de touroperadors que els han traslladat les bones perspectives turístiques per a aquesta propera temporada.

 

Els representants de l'aerolínia britànica Jet2.com han indicat als responsables municipals que Calvià representa el 35 % dels paquets del seu touroperador Jet2holidays a Mallorca, i que Santa Ponça és la seva principal destinació turística a l’illa, seguida per Palmanova i Magaluf. Han manifestat que les vendes per a aquest proper estiu són positives i s'estan comportant en línia amb el creixement general que experimenta l'illa. L'aerolínia va informar recentment que aquest any incrementa la seva activitat a l'illa en un 44 %. Han destacat així mateix que per a aquesta propera temporada baixa de 2017-2018 hi ha una gran oportunitat de creixement, especialment en els mesos de novembre, febrer i març.

 

L'Ajuntament també promociona la celebració de l'Smart Island World Congress, el primer congrés mundial d'illes intel·ligents que tindrà lloc a Calvià els dies 20 i 21 d'abril, del qual Calvià esdevindrà seu permanent. Administracions públiques, empreses privades i centres tecnològics compartiran durant aquests dos dies experiències i projectes en el marc de l'estratègia d'illa intel·ligent. S'hi espera la presència d'uns 1.500 assistents d'unes 120 illes de tot el món, i la intervenció de 85 conferenciants que tractaran diversos temes d'interès per als territoris insulars, com ara les noves connectivitats, els plans urbanístics innovadors per a un millor desenvolupament social, les destinacions intel·ligents, etc.

 

Completen la delegació de l'Ajuntament de Calvià el tinent de batle de Turisme, Antonio García Moles, el tinent de batle i regidor de zona de Peguera, Juan Cuadros, i el director general de Turisme i Projectes Estratègics, Joan Mesquida.

 

Calvià té presència a l’estand de les Illes Balears amb material visual de la campanya promocional «Infinitament Calvià». Per a aquesta campanya s'ha fet un vídeo rodat en 360 que ofereix, a través d'ulleres de realitat virtual, un recorregut pels diferents llocs, racons i tradicions de Calvià.