Cambreres de pis acudeixen a l'Ajuntament per fer-hi lliurament de més de 20.000 signatures per sol·licitar la regulació de la càrrega de treball
Dimecres, 10 de maig de 2017
EL BATLE DE CALVIÀ VA REBRE AHIR UN GRUP DE TREBALLADORES CAMBRERES DE PIS QUE LI VAREN LLIURAR 20.000 SIGNATURES PER RECLAMAR LA REGULACIÓ DE LA CÀRREGA DE TREBALL I LA JUBILACIÓ ANTICIPADA
El batle s'ha compromès a lliurar les signatures recollides en el municipi de Calvià a la delegada del Govern
El batle de Calvià, Alfonso Rodríguez Badal, va rebre ahir un grup de treballadores cambreres de pis que li van lliurar 20.000 signatures per reclamar al Govern i a la patronal la regulació de la càrrega de treball a un màxim d'habitacions a través del Comitè de Salut i els delegats de Prevenció, i la possibilitat d’una jubilació excepcional per desgast físic als 60 anys.
Dos representants de les més de cent cambreres de pis que van acudir al consistori, Nati Cano i Mercedes Sánchez, varen explicar al batle la problemàtica en matèria de salut derivada de les condicions laborals dels seus llocs de treball.
El batle s'ha compromès a lliurar les signatures recollides en el municipi de Calvià a la delegada del Govern, com a autoritat competent, per fer-li arribar les reclamacions de les treballadores.
L'Ajuntament de Calvià se solidaritza amb les cambreres de pis perquè entén que les reclamacions que fan són justes i responen al dret que tenen els treballadors i les treballadores d’exercir la seva feina amb dignitat i el degut reconeixement.