Quinze bussejadors voluntaris van participar en el matí del divendres en una nova jornada de neteja de fons marins organitzada per l'Ajuntament de Calvià.
Un total de quinze bussejadors voluntaris van participar en el matí del divendres en una nova jornada de neteja de fons marins organitzada per l'Ajuntament de Calvià, en concret per l'Oficina Calvià pel clima, en col·laboració amb el Club de Busseig Shark, l'empresa Teka i les Associacions Hoteleres del municipi i els clubs nàutics.
Els quinze bussejadors que van formar part de l'actuació van extreure, durant gairebé quatre hores, 850 kg d'escombraries del fons marí de la platja de Son Matías. Llaunes, ampolles de vidre, pneumàtics estaven entre tot el trobat.
L'equip de busseig va comptar amb el suport de dues embarcacions de Protecció Civil que han ajudat a la retirada dels elements més pesats.
La novetat de la jornada d'aquest estiu ha estat la implicació dels turoperadors Thomas Cook i TUI amb l'aportació de bussos i la difusió de fulletons sobre les actuacions que el consistori duu a terme en la matèria entre els seus hotels associats i els turistes que s'allotgen en ells.