La Policia de Calvià identifica i denuncia a tres integrants d'un grup que estava provocant altercats a la zona de Punta Balena

Diumenge. 11 de juny de 2017

 

LA POLICIA DE CALVIÀ IDENTIFICA I DENUNCIA A TRES INTEGRANTS D'UN GRUP QUE ESTAVA PROVOCANT ALTERCATS A LA ZONA DE PUNTA BALENA

 

La Policia Local de Calvià ha identificat i denunciat a tres integrants d'un grup que estava bloquejant el tràfic i produint altercats a la zona de Punta Balena, després del partit de futbol que van jugar les seleccions d'Anglaterra i Escòcia, per infringir l'Ordenança de foment de la convivència, en "produir baralles".

A l'arribada de la Policia, el grup es va dissoldre, i va poder identificar a tres individus que van ser denunciats i que van abonar la multa al mateix moment.