Dilluns, 29 de gener de 2018
Calvià posa en marxa la Galatzó Trail, una nova prova de trail running
La prova de trail running de Calvià tindrà lloc el 18 de març en la Finca de Galatzó
Una carrera amb un recorregut 100% de muntanya
L'esdeveniment comptarà amb dues distàncies, una marató de muntanya i una mitja marató
El proper 18 de març tindrà lloc la primera edició de la Galatzó Trail , una exigent marató de muntanya que es desenvoluparà íntegrament en la Finca Pública de Galatzó.
L'Ajuntament de Calvià, a través de l'Institut Calvianer d'Esports, i la Fundació Calvià 2004 organitzen aquesta prova esportiva que té els següents objectius:
Posar en valor un dels principals actius del patrimoni natural del municipi de Calvià mitjançant la realització d'un esdeveniment esportiu de primer nivell.
Oferir una proposta d'interès local, nacional i internacional que serveixi per provocar l'afluència d'esportistes al municipi en temporada baixa.
El recorregut:
Els participants partiran i finalitzaran les carreres en la Plaça de Sa Vinya d'es Capdellà, i hauran de superar uns circuits que transcorren íntegrament per un dels paratges més hermosos de la Serra de Tramuntana, la Finca de Galatzó.
Recorregut Galatzó Legend (+-43 km): espectacular i dur recorregut en el qual els participants s'enfrontaran a poc més de 42 quilòmetres coronant dos cims molt tècnics, les de la muntanya de s'Esclop (927 metres) i el mític Puig des Galatzó (1.027 metres).
Recorregut Galatzó Half (+-22 km): un recorregut que parteix igualment d'és Capdellà i circula per alguns dels senders que connecten la finca. Els participants s'enfrontaran a cotes superiors als 600 m en un circuit divertit i 100% muntanyenc.
Els serveis:
L'organització pretén que tant participants com acompanyants gaudeixin d'una experiència d'esdeveniment excepcional i per això, asseguren tot un catàleg de serveis que inclou entre d'altres: activitats infantils, animació, serveis mèdics, avituallaments, cronometratge, guarda-roba idutxes, kits del corredor, cerimònia de lliurament de premis, etc.
Altres activitats:
La Galatzó Trail vol ser una mica més que una carrera de muntanya i per això l'organització treballa en el disseny d'un programa que inclourà altres activitats paral·leles a les proves que a més d'enriquir l'oferta serveixin per posar en valor la naturalesa del municipi i fomentar el bon ús de la muntanya.
Més informació:
www.facebook.com/galatzotrail
Inscripcions:
http://www.elitechip.net/index.php?zwshow=compdet&idcomp=6127126
Contacte:
ice@calvia.com