Calvià lliura ajudes de 19.000 euros per a l'adquisició de primer habitatge i 22.000 euros per a la rehabilitació d'habitatges i edificis

Noves ajudes per a habitatges.

El tinent de batle d'Habitatge, Bartolomé Bonafé, ha lliurat set subvencions per a la compra de primer habitatge per un import de 19.152 euros i quatre per a la rehabilitació d'habitatges i edificis per un import de 22.351 euros.

Aquestes noves ajudes s'emmarquen en el pla d'ajudes per a l'adquisició i rehabilitació d'habitatges que porta a terme el Consistori calvianer.

Les subvencions lliurades aquest matí se sumen als més de 1,5 milions d'euros que en concepte d'ajudes a la compra i rehabilitació s'han lliurat desde que l'equip de govern, que presideix el batle Carlos Delgado, accedís a l'Ajuntament.